sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Nail arta de Fiesta

Hola chicas!
Bueno he estado algo desaparecida por varios motivos ..como muchas sabeis he bautizado a mi hija ,a mi princesita y he tenido de visita a mi familia ,mas feliz ue nunca.Les voy a enseñar la manicura del bautizo a juego con el vestido ,es bastante sencillea pero muy bonita.De color burdeos con un modelo en blanco salio una manicura estupenda por tener muy poco tiempo en hacerla.
Bueno chicas espero ue os guste y les dejo una foto con el outfit del bautiso,y rapidito me pongo en pintarme algo en las uñas porue hoy es mi cumpleaños .Feliz cumpleaños para mi::)))),mil besos.

Buna fetelor!
Am disparut putin din "peisaj" din mai multe motive..cum stiti ,am mai zis ,sambata a avut loc botezul fetitei mele ,printesei mele si am avut in vizita o parte din familie,si asta ma bucurat tare mult.Asa ca o sa va arat manichiura purtata care a fost ca si tinuta,destul de simpla dar frumoasa.
De culoare visinie (una din culorile preferate)cu model alb  ,a iesit tare frumoasa in ciuda faptului ca am avut foarte putin timp la dispozitie ca sa o fac.
Bun fetelor sper sa va placa ,o sa va art o poza si cu outfitul meu si repede ,repejor ma pun sa imi pictez ceva pe unghii deoarece azi e ziua mea si doar no sa stau azi fara manichiura facuta :)).
La multi ani mie si pentru voi multi pupici!





Un comentariu:

  1. Me ha encantado, además va a juego perfectamente con el vestido que llevabas. Que linda tu niña :D

    Besitos

    RăspundețiȘtergere

Cursores