marți, 21 octombrie 2014

Fundite,fundite

Hola amigas blogueras!
 Hoy toca una entrada de esas llamadas "especiales".No es ninguna celebracion ,solo el sabado cuando bautizamos a mi niña ,y no se ue manicura hacerme.Voy a buscar por las redes sociales, a ver si me inspira algo.
La manicura de hoy esta feminina y me gusta mucho , es una manicura con lazos ,lo he hecho con pegatinas caseras .Tengo muchas manicura con lazo pero esta es la ue mas me gusta.
Os dejo verla y les deseo lo mejor,adios bonitas!

Buna dragele mele blogarite!
Azi este randul unei postari din acelea numite "speciale".Nu e nici o festivitate,doar sambata cand va avea loc botezul fetitei mele,si nu stiu ce sa imi fac pe unghii.O sa caut ceva pe  retelele de socializare sa vad daca ma inspira ceva.
Manichiura de azi este feminina si imi place mult,e o manichiura cu fundite ,fundite facute cu actibilde de mana.Am multe manichiuri cu fundite dar aceasta imi place cel mai mult.
Va las sa o vedeti ,nu stiu daca ne mai "vedem"pana saptamana viitoare , eu va doresc toate cele bune,pa pa!




4 comentarii:

  1. Ce frumos este modelul! ♥
    Arata minunat manichiura. Ai unghii superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te quedo muy elegante, me gustó mucho jejeje
    te invito a un reto que estoy organizando en mi blog el tema es halloween, pasate y hechale un vistazo. Muchos besos ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa combinatia de culori si modele.

    RăspundețiȘtergere

Cursores